Avatar billede tjaco9000 Nybegynder
21. september 2014 - 18:27 Der er 1 kommentar

windo

Hey Guys,, jeg har en bærbar pc,, asus,, den gik på standbye og efterfølgende er der sort skærm med vælg en boot option,, har prøver med win7 cd men den siger at der ikk kunne findes et drev,, kunne ikk auto rep computer,, den vil ikke nogen form for reboot el formatering,, ???
Avatar billede poko1 Ekspert
21. september 2014 - 22:08 #1
Hvis du kommer i Bios gå til Fanen Save & Exit tryk Restore and Default Tryk yes dernæstt F10 Yes restart