Avatar billede Sebmons Nybegynder
21. september 2014 - 22:03 Der er 1 kommentar

Hjælp! Plads til forbedring?

Hej.

Jeg voervejede at høbe en vandkøling til min PC, MEN.
Jeg har købt "Cooler Master Eisberg 120L Prestige" fra starten,
som jeg ikke har været tilfreds med da der var en konstant, rimelig høj pivelyd fra pumpen.

Overvejer så at købe en "Corsair H100i Hydro Series CPU Køler", men så tænkte jeg på om det overhoved kan betale sig at købe den. Altså om der er en forbedring.

Hele mit Build:
Kabinet: Corsair Carbide SPEC-03 Midi Tower Sort
Grafikort: MSI GeForce GTX 760 Gaming 4GB PhysX.
RAM: 16GB crucial DDR3 RAM.
Bundkort: ASUS Z87-PRO, Socket-1150.
CPU: Intel Core i7-4770K
Hukommelse: WD Desktop Green 1TB
Blæsere: Corsair AF120 Quiet Edt. 120mm x4

Hjælp!
Avatar billede sonalias Seniormester
22. september 2014 - 08:47 #1
en forbedring ifht. larm eller køling? H100i serien larmen ihvertfald dejligt lidt, og køler også godt, men tror ikke du skal forvente en køling forbedring.