Avatar billede serverservice Praktikant
22. september 2014 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Freelance It supporter til windows pc/ server i Odense - søges

Hej eksperter. Jeg har brug for endnu en afløser for mig når jeg er på ferie eller når der er meget at lave på Fyn/Odense.
Du skal afløse mig i ferie og ved spidsbelastning. Arbejdet er på Windows server og PC for mine firmaer - Jeg har nogle enkelte ca. 10 stk. som har server og resten er mindre firmaer med pc / Nas og en printer.
Timepris er 400-600 afhængig af kunde/ opgave.
Jeg har brug for en der kan tage ud i normal arbejdstid - og evt. akut , men det er ret sjældent der er akutte opgaver.

Vi gennemgår mine kunders løsninger så du er godt klædt på , og jeg har remote access til alle servere. Vi laver en samarebejdsaftale som gælder begge veje såfremt jeg engang skal hjælpe dig med opgaver. :) Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
07. oktober 2014 - 12:58 #1
Har fundet en som har firma :)
Avatar billede serverservice Praktikant
07. oktober 2014 - 12:58 #2
svar