Avatar billede woel25 Nybegynder
23. september 2014 - 05:00 Der er 2 kommentarer

gendan fra systemafbildning

Hej eksperter.

Jeg har brug for hjælp til at gendanne min fars PC (WIN8) fra en systemafbildningsfil som ligger på en partion af C drevet.
Hver gang jeg prøver siger den jeg skal boot fra et andet drev end det windows ligger på.
det giver også mening men hvordan gør jeg.

På forhånd tak for hjælpen :)

Mikkel
23. september 2014 - 06:49 #1
... brug kommandoen (WIN8.X)

[Gendannelse]

(Ikke at forveksle med SYSTEMgendannelse)
Avatar billede woel25 Nybegynder
24. september 2014 - 01:55 #2
kan du eventuelt uddybe lidt, forstår ikke hvad du mener.

jeg er nået så langt som til at bede den om at gendanne fra en systemafbildning og jeg har udpeget den jeg har lavet da jeg satte PC´en op.
når jeg så siger ok fortæller den mig:

Hvis du vil gendanne computeren, skal det drev, hvor windows genoprettelsesmiljø kører, formateres. hvis du vil fortsætte med gendannelsen, skal du slukke computeren og starte den fra en windows-installationsdisk eller en systemreparationsdisk og derefter forsøge gendannelse igen.

Hvad gør jeg, håber i kan hjælpe :)