Avatar billede lenthom Nybegynder
23. september 2014 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

certifikat fejl

Windows 7 home.
Fra Internet Explorer. Når jeg forsøger at gå på www.hotmail.com Trykker mail adressen og adgangskoden ind, så lander jeg på en side hvor jeg skal trykke på:
Fortsæt til dette websted (anbefales ikke)

Hvis jeg trykker der, kommer jeg ind på mailen, men den melder certifikatfejl.

Når jeg gør det fra Google Chrome, skriver den. Din forbindelse er ikke privat.
Angriberen prøver muligvis at stjæle dine oplysninger fra dub120.mail.live.com
Der har jeg slet ikke muligheden for, at kommer der ind.

Jeg har tjekket at ur, dato år osv passer.
Jeg har tjekket for spyware.
Så er virkelig på bar bund nu... Nogen forslag?
Avatar billede supportsiden Professor
24. september 2014 - 13:43 #1
Brug outlook.com

I chrome kan du klikke på "Avanceret" og vælge "fortsæt alligevel" (eller noget i den stil)
Avatar billede lenthom Nybegynder
25. september 2014 - 09:02 #2
Ja det kan man gøre, men det løser jo ikke problemet.. Desværre..
Avatar billede supportsiden Professor
25. september 2014 - 10:21 #3
Brug outlook.com eller outlook.dk!

Ifølge andre jeg har hjulpet med dette problem, har Microsoft udsendt en mail om at de gamle navne, bla. Hotmail lukkes.

http://www.altomdata.dk/hotmail-lukker-nu-skal-din-adresse-hedde-outlookcom
Avatar billede lenthom Nybegynder
08. oktober 2014 - 10:27 #4
Hej
Det må være dem der roder med deres servere og certifikater eller noget, for nu virker det pludselig igen.
Avatar billede lenthom Nybegynder
08. oktober 2014 - 10:37 #5
Jeg fandt ud af, at det var den ene bestemte E-mail adresse der drillede, brugte jeg en anden, så virkede det fint.
Men som sagt nu virker den anden også igen..