Avatar billede muratkaya9 Novice
23. september 2014 - 12:40 Der er 1 kommentar

Onenote sammen med iphone?

Hej.

Jeg sidder med et problem.
Jeg vil gerne have min onenote fra computer til at fungere sammen med min iphone.

Jeg har været inde i egenskaber i onenote og har fået den til at skifte placering til onedrive.

Men jeg kan stadig ikke se mine notater på min iphone, hvor laver jeg en fejl?
Avatar billede muratkaya9 Novice
24. september 2014 - 09:43 #1
Er der virkelig ingen her inde, der kan svare på mit spørgsmål?