Avatar billede rhl2401 Mester
23. september 2014 - 19:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg bare sætte skærmen til???

Min skærm på min Lenovo Thinkpad T410s er gået i stykker...
Den kører Windows 7 pro eller business 4 gb RAM
Denne skærm passer i størrelse men kan man bare tilslutte den uden videre? http://www.datamarked.dk/display/lenovo/thinkpad-t410s/model.html
Jeg overvejer at sende den ind til dette værksted http://www.pcservicecenter.dk/butikkerne/hilleroed/
kan jeg bare sende den ind uden at gøre noget?

Venlig hilsen rhl2401

PS: skærmen er helt hvid og en sort plet der hvor mine fingre lå da skærmen blev klappet ned over.
Avatar billede Friater Nybegynder
23. september 2014 - 20:34 #1
ja det kan du men jeg vil nok anbefale dig at få den lavet men du kan sagtens bruge en anden skærm
Avatar billede Friater Nybegynder
23. september 2014 - 20:49 #2
og du kan godt bruge det firma du har kigget på
Avatar billede rhl2401 Mester
23. oktober 2014 - 07:08 #3
Tak friater
Nu virker skærmen igen;)