Avatar billede jakras Nybegynder
24. september 2014 - 10:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google plus side URL

Hej

Jeg oprettede i går en google plus side for en virksomhed.

Mit problem er nu, at jeg ikke kan få lov/ikke kan finde hvor jeg kan ændre URL'en.

Det undrer mig meget, da jeg for nylig gjorde det på en anden side.

Nogen ideer til hvad jeg skal gøre? Siden er verificeret.

På forhånd tak!

Jakob
Avatar billede ChristofferLarsen Nybegynder
24. september 2014 - 10:45 #1
Hej Jakras!

Det skal du ikke være bekymret for... Der går lige lidt tid, men så skal Google nok sende dig en mail, hvor de fortæller at du nu kan ændre din URL. :-)
Avatar billede jakras Nybegynder
24. september 2014 - 11:30 #2
Ok tak, men det mener jeg bare ikke jeg skulle vente på med den anden side jeg oprettede for nylig.

Kan det passe og hvor længe skal jeg forvente at skulle vente?