Avatar billede grafik-anders Mester
24. september 2014 - 15:25 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Hvordan får jeg fulde 'bruger rettigheder' i windows 7?

Hej

Jeg har lige installeret win 7 på min Lenovo Computer, men har nu i forhold til to programmer fået at vide, at jeg mangler brugerrettigheder. Under 'Brugerkonti' står jeg som 'Administrator'.

Jeg oplever det i forhold til programmet CutePDF og Itunes.

Hvad kan jeg gøre?

Mvh.
Anders
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2014 - 16:28 #1
det er vel ved installation, at det går galt? Højreklik på installationsfilen, og vælg 'kør som administrator'.
Avatar billede grafik-anders Mester
25. september 2014 - 08:47 #2
Cool - tak for hjælpen - det virker :)

Vil du sende et svar?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 19:26 #3
bare luk selv. Det har i win7 (og senere) noget at gøre med, at hvis du installerer noget, der også influerer andre konti (selvom du er eneste bruger), så skal du køre 'som administrator'). Cutepdf er en printer, som alle kan bruge - derfor.
Avatar billede grafik-anders Mester
26. september 2014 - 10:13 #4
Tak for det :)