Avatar billede Cirrus Nybegynder
25. september 2014 - 11:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mails forsvinder fra TDC mail-server.

Hej

Mange mails modtages slet ikke og de mails der kommer ind, forsvinder ud i den blå luft efter nogle timer og de står ikke under slettede mails, eller i papirkurven, som mappen hedder.
Jeg har Windows 7 og Outlook 2010 mailprogram. I et forsøg på at afhjælpe fejlen har jeg  fra min laptop (HP Pavilion dv6) afinstalleret Outlook 2010 og i stedet installeret Windows Live Mail ved hjælp af TDC Opsætning. Og fluebenene om at mailene skal gemmes står som de skal.  Det hjalp ikke. Jeg har brugt TDC's mailsupport og repareret, men uden at det hjalp.  Jeg har afinstalleret begge mailprogrammer, men det hjalp heller ikke. Jeg har afinstalleret mit mailprogram på min Iphone uden at have geninstalleret noget mailprogram på min laptop, men fortsat uden succes. Jeg har fjernet internetforbindelsen til mit Samsung Smart TV, men ingen virkning. Jeg har afinstallleret alt på min laptop til fabriksindstilling, men igen uden resultat.
Alle mine mailprogrammer er altså fjernet og jeg kan kun se de mails, som jeg modtager, på TDC Mail, men intet har hjulpet.

Er der mon nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 15:04 #1
skift adgangskode på mail. En udefra med pop3-opsætning kan være forbi.
Avatar billede Cirrus Nybegynder
25. september 2014 - 15:43 #2
Tak Claes57 jeg prøver det.
Avatar billede Cirrus Nybegynder
26. september 2014 - 11:52 #3
Hurra, det var løsningen. Da jeg så dit svar Claes57 tænkte jeg mit, men du havde ret. Tusinde tak.
Avatar billede Cirrus Nybegynder
26. september 2014 - 17:51 #4
Jeg takker claes57 for løsningen på mit problem.
Avatar billede Cirrus Nybegynder
26. september 2014 - 17:52 #5
Hvordan giver man point?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2014 - 18:59 #6
Du kan ikke give point før der er givet svar, og jeg har ikke brug for point, så typisk laver kun kommentarer.
Jeg fik idéen fra en i skilsmisse, hvor eksen kendte adgangskode. Det er et af de tidspunkter, hvor man skifter lås, adgangskode og gerne flytter bank. Just in case.
Men godt, at det også kunne bruges her.