Avatar billede Urosjokic Juniormester
25. september 2014 - 15:33 Der er 5 kommentarer

Min mikrofon larmer!

Hejsa.

Jeg har lige været nede og købe nyt headsæt og få heletiden afvide af dem jeg skyper med samt ventrilo osv. at min mikrofon larmer men først nå jeg ikke har snakket i 15-20 sek? Jeg har prøvet alt? Noget til hvordan man laver det eller hvad det skyldes?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 18:30 #1
Du har ikke prøvet alt!
Hvad er larm? er det ekko på linjen? spiller du death-metal? enlig far til 3 små børn? en beskrivelse af støj vil være til hjælp.
Avatar billede Urosjokic Juniormester
26. september 2014 - 09:01 #2
Kan ikke beskrive det. Det er slet ikke ekko. Men den begynder og larme når jeg ikke snakke. og der er HELT stille omkring mig -.-
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2014 - 09:39 #3
jeg ville så brænde ca 40kr af på et usb-lydkort
http://www.24hshop.dk/da-DK/71-usb-lydkort-p-22508.aspx
og bruge det til headset. Hvis det fjerner fejlen, så er det enten en fejl i dit nuværende lydkort, eller i drivere/indstillinger.
Avatar billede Urosjokic Juniormester
26. september 2014 - 12:38 #4
Okay, det må jeg prøver. Jeg siger mange tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2014 - 12:48 #5
Hvis det virker, så bare læg et svar selv ok luk. Ellers vend tilbage.