Avatar billede jonasbgebjerg Nybegynder
25. september 2014 - 18:19 Der er 3 kommentarer

Benytte tysk netflix på Playstation 3?

Hej, Eksperter.

Jeg kunne godt tænke mig at nyde det ny ankommet tyske Netflix på min Playstation 3. Jeg har læst, at VPN er udelukket, men at DNS kunne være en realitet. Jeg kan dog ikke finde nogle DNS udbydere i Tyskland.

Kender I en måde, hvorpå det kan lade sig gøre? (Uden eksternt hardware vel at mærke) Jeg er villig til at smide nogle mønter på projektet! :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 18:26 #1
det skal du glemme. Netflix er på vej i Australien, og for at komme ind der, så har de fået krav om, at betalingskort skal passe med det land, man henter fra. Du har fx en dansk netflix-konto. Og dit betalingskort starter med 45 - så vil du ikke (om kort tid) have adgang til netflix fra andre steder end DK. Netflix vil hellere have adgang i Australien end lige at vedligeholde din streaming.
Avatar billede jonasbgebjerg Nybegynder
25. september 2014 - 18:28 #2
Til den tid vil jeg prøve at fumle med Paypal og nogle 'online' kreditkort. Hvis der blot kan svares på mit spørgsmål, gives pointene stadig.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 19:33 #3
hvis du ikke kan finde http://www.akruto.com/user-guide/howto-obtain-a-dns-name-from-twodns/ så skal du nok fumle noget, før det vil virke over paypal senere. Men det må du selv om. Det bliver lukket.