Avatar billede koonz Nybegynder
25. september 2014 - 19:08 Der er 1 løsning

WP woocommerce - lave AJAX post når ordren er udført

Hej

Jeg har en kunde som har et WP Woocommerce system. Jeg skal have systemet til at lave en AJAX post når en ordre er gennemført.

Jeg har ikke lavet WP eller Woocommerce før, men har dog arbejdet en del med Ajax, jquery, php etc.

Jeg har fundet følgende eksempel på nettet, som ser ud til at være stedet hvor jeg skal lave min funktion, java og ajax kald.
Jeg kan bare ikke rigtig komme videre - kan nogen give mig nogle hints ?

Jeg skal lave et Ajax post kald, der producer noget som
getorderid.php?orderid=523

Lad mig høre hvis der er brug for mere info

add_action( 'woocommerce_order_status_completed', 'check_quantity' );
function check_quantity($order_id) {

// order object (optional but handy)
$order = new WC_Order( $order_id );

if ( count( $order->get_items() ) > 0 ) {
  foreach( $order->get_items() as $item ) {

  // for all products if ( $item['id'] > 0 ) {
    if ( $item['id'] == 8 ) {
      $quantity=$item['qty'];
      add_qty($quantity);

        }

Avatar billede koonz Nybegynder
15. januar 2015 - 07:35 #1
Luk