Avatar billede Bregenov Juniormester
25. september 2014 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Regel der flytter mail efter bestemt tid

Jeg vil lave en regel i Outlook 2013 der gør følgende:

Mail fra bestemt afsender skal efter 14 dage i indbakken flyttes til en bestemt arkivmappe.

Har prøvet at Google forskellige løsninger, desværre uden held. Nogen der har en idé ?

- Det er vigtigt det ikke sker ved modtagelsen af mailen, men efter den har ligget i indbakken i 14 dage.

Håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 20:00 #1
du kan lægge alle mails fra person i en 'kopimappe' fra start og så have den sorteret efter dato, og så er det op til dig selv at nægte at læse noget, der er nyere end 14 dage. Sig mig, er du advokat? Der er da ikke andre, der bevidst forsinker svar.
Avatar billede Bregenov Juniormester
25. september 2014 - 20:20 #2
Jeg vil ikke forsinke svar, men jeg modtager omkring 100 mails om dagen. Alle bliver svaret naturligvis.

Ideen er at jeg ikke skal bruge tid på at arkivere alle disse mails i deres respektive mapper, men at de automatisk efter 14 dage arkiveres i mapper udfra evt. kundenavne mv.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 20:42 #3
ok - det kan du lave ved at lave en kopi i kundemappe ved modtagelse, og så bare slette alt i indbakken, der er ældre end ca 14 dage. Så sletter du fx 2 gange om ugen manuelt.
Avatar billede Bregenov Juniormester
26. september 2014 - 11:23 #4
Hmm det var en mulighed. Men det var godt nok ikke lige den løsning jeg havde ønsket.
Avatar billede Bregenov Juniormester
25. marts 2015 - 12:21 #5
LUK