Avatar billede mrsebbe Nybegynder
25. september 2014 - 22:30 Der er 3 kommentarer

Nye RAM forudsager konstant genstart ved windows startop

Hej jeg har lige købt disse RAM:

http://www.proshop.dk/RAM/Kingston-HyperX-Fury-DDR3-1333-DC-8GB-2439265.html

og har dette bundkort:
http://www.intel.com/content/www/us/en/desktops/desktop-boards-dh55hc-and-dh55tc-media-brief.html

men efter jeg har sat RAM i vil den ikke starte???
nogen der ved hvad der kan være galt :/

her er hvad jeg har gjort indtil videre:

har sat de gamle RAM i og de virker fint og start op og alt muligt.
har prøvet med de nye ram med enkeltvis en ramblok ad gangen der virker det heller ikke.

Har prøvet at opdatere min bios til latest. RAM virker stadig ikke....
har været i kontakt med en supporter fra intel, der siger at mit bundkort og processor virker fint og at den understøtter RAM.
Har prøvet at kører en MEMTEST86 og Windows memory Dianogstic computeren genstarter dog hver gang de valgte programmer begynder at starte testen ?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2014 - 10:15 #1
Test de ram i en anden computer, hvis du har mulighed for det, ellers tal med forhandleren om problemet.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2014 - 10:27 #2
enten passer rammen ikke, eller også er den defekt
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2014 - 16:26 #3
Da spørger åbenbart ikke har tid til at følge op på sit eget spørgsmål, dropper jeg overvågning.