Avatar billede Jannickhess Professor
26. september 2014 - 12:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg har en wordpress hjemmeside, men vil fjerne kommentarer helt hvordan det ?

Hejsa Experter,

Jeg vil meget gerne kunne fjerne de mange 1000 kommentager der er inde på min hjemmeside nu alle på Kinesisk

Ved nogle af jer om der evt ligger en video på nettet om hvordan jeg slette alle kommentarerne ?

JH
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2014 - 14:08 #1
For at slå det fra for nye sider eller posts du opretter som default, kan du gøre følgende:

Gåt til Settings >> Discussion >> fjern hak i "Allow people to post comments on new articles"

For at gøre det for eksisterende post kan du gøre følgen den

Posts >> vælg alle og vælg "Edit" under bulk actions og vælg applyt apply >> choose "do not allow" ved siden af comments og vælg at opdatere alle.

Guide her hvis jeg ikke skriver den sidste del tydeligt nok
http://en.support.wordpress.com/enable-disable-comments/
Avatar billede pkbech Juniormester
26. september 2014 - 14:40 #2
Du kan bruge php admin

https://wordpress.org/support/topic/how-to-remove-thousads-of-approved-spam-comments

foryderligere information skal jeg bruge information om din servers (OS) og system du vil logge indfra (OS)

Evt. hvis ikke du egen serveren din hjemmeside tage kontakt til dem og spørg hvordan du logger ind med php admin på din MySQL database
Avatar billede Jannickhess Professor
26. september 2014 - 15:46 #3
Hejsa spacemaninc

Kan du evt skrive det på dansk, da min wordpress står på Dansk
så vil jeg nemmere kunne finde ud af at bruge det tror jeg.

JH