Avatar billede Frikkejil Nybegynder
26. september 2014 - 17:26 Der er 4 kommentarer

Browsere lukker ned lige efter opstart

Hvis alle ens browser går ned efter et par minutter efter de er blevet åbnet, hvad skal man så gøre?
Det handler om både google chrome, firefox og internet explorer.
Styresystemet er en windows 8.
27. september 2014 - 12:02 #1
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede Frikkejil Nybegynder
27. september 2014 - 12:14 #2
Jeg kan ikke nå og downloade det, da browseren går ned inden
27. september 2014 - 15:31 #3
... så evt. via en ANDEN pc  - øverfør til andet medie (USB pen ell. lign) og DERFRA køre proceduren ...

Hvordan skriver du indlæg #2 ?
Avatar billede Antlars Novice
27. september 2014 - 15:33 #4
Prøv at afinstallere dine browsere, og så kun nøjes med én. Så kan du sikkert få downloadet program til at få renset med.