Avatar billede NielsErikP Mester
27. september 2014 - 01:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

win 7... Registrerings Databasen?

Hej...

Har lige et lille spørgsmål (SE begge link's)

        pos 1

        pos 2

Spørgsmålet går så på, hvor i registrerings databasen sådanne positioner sættes?
Og hvornår indlæses de i øvrigt?

Håber der er lidt hjælp at hente her.

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2014 - 15:54 #1
Hvad er problemet med dem?
Betragter du det som snavs der er kommet ind på computeren?

Når man opdaterer på Flash Player (tror jeg det er) så får man automatisk hvis man ikke passer på MCAffe Security Scan på computeren, og den kan jo afinstalleres igen. Og en kørsel med Adwcleaner samt CCleaner og Malwarebytes vil i de fleste tilfælde rydde ud i de Pup programmer man får med ind.
Avatar billede richardjensen Seniormester
27. september 2014 - 20:00 #2
220661> kan de 3 prgr. se om noget i registreringsdb. er ønsket/u-ønsket?
Avatar billede NielsErikP Mester
27. september 2014 - 22:07 #3
Hej...

Det er ikke det der er spørgsmålet.

Spørgsmålet lød på, hvor i registrerings databasen Positioner sættes. Sådan efter en genstart er "pos 1" skiftet om til "pos 2"..
Men ligeledes, hvor i registrerings databasen sættes ikoners placering på skrivebordet.

Er der nogen hjælp at hente her?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2014 - 10:11 #4
#2 Udfra det som de betragter som snavs (pup) vil jeg mene de også fjerner registreringsoplysninger der er forbundet med dette skidt. Har set de logs der fremkommer, og her er oplysninger fra registreringen jo også med.
Så kan man jo altid vurdere hvor gode programmerne er. Jeg har her ikke de store sammenligninger at drage mellem andre programmer, så den er jeg lidt uvis på.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2014 - 10:13 #5
#3 Det ved jeg ikke
Avatar billede NielsErikP Mester
28. september 2014 - 11:38 #6
@220661:

Ja.. og jeg leder stadig. Intet program af dem du nævner/intet antivirus prog. finder noget.

Men der sker stadig underlige og uforklarlige ting på pc'en.

Så når man så ikke kan hjælpes af den "kloge" prog. er man jo nød til at dele problemet op.

Har endda undersøgt forskelligt hardware. Intet fundet.

Har endda været omkring "hacker" tanken. Det er jo kun CSIS der kan hjælpe, men da jeg ikke er et firma. Er der heller ingen hjælp at hente.
Avatar billede NielsErikP Mester
13. oktober 2014 - 19:46 #7
Tja... Juni måned 61, lad være med at svare på mine spørgsmål en anden gang, hvis du ikke kan fortsætte samtalen,TAK. Det er tredje eller fjerde gang jeg oplever det fra dig af.

Nu lukkes der.