Avatar billede vallin Juniormester
27. september 2014 - 11:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærmen blinker med uregelmæssige mellemrum

Dell Vostro 410
Windows 7
SynMaster 204B

Skærmen blinker uregelmæssigt med mellemrum

vhErik
vallin@live.dk
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2014 - 15:49 #1
Har du prøvet at se om der skulle være en opdatering til driver til grafik kortet?
Avatar billede vallin Juniormester
27. september 2014 - 16:47 #2
kortet er Ati Radion HD 2400 PRO,- driveren er korrekt
vh/Erik
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2014 - 10:01 #3
Windows er fuldt opdateret?
Tjekke om bundkort driveren (chipsættet) er den nyeste.
http://www.dell.com/support/home/dk/da/dkdhs1/Products/desktop/vostro_desktop?app=drivers&country=dk&lang=da&seg=dkdhs1
Avatar billede vallin Juniormester
28. september 2014 - 16:42 #4
jeg har downloadet Dells tjek. Den fandt ikke noget
Windows er fuldt opdateret
vh/Erik
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2014 - 17:48 #5
Er det ved specielle gøremål på computeren den blinker, eller er det generelt?
Avatar billede DellLytter Nybegynder
01. oktober 2014 - 11:38 #6
Hej Erik

Jeg vil anbefale at du checker om driverne er opdaterede manuelt, da der i sjældne tilfælde kan ske fejl ved et automatisk check. Prøv eventuelt at af-installer driverne & installer på ny - Husk at det er vigtigt at dette gøres i den korrekte rækkefælge: først Intel & så ATI kortet.

Hvis der stadig er problemer efter dette, anbefaler jeg at du prøver at køre en ePSA for at teste maskinen for eventuelle hardware-fejl. Dette gøres ved at trykke F12 ved opstart (når du ser Dell logo'et) eller ved at starte maskinen via fn+f12. Vælg herefter "Diagnostics".

Når testen er kørt, må du meget gerne sende mig dit servicetag & eventuelle fejlkoder i en privat besked, så ser jeg nærmere på sagen.

//Karina
#IWork4Dell
Avatar billede vallin Juniormester
01. oktober 2014 - 14:54 #7
på mystisk vis er det holdt op at blinke
vh/Erik
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2014 - 15:40 #8
super :-)
Avatar billede vallin Juniormester
01. oktober 2014 - 18:37 #9
220661
jeg accepterer dit svar, men jeg kan ikke klikke det ind
vh/Erik
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2014 - 19:56 #10
tak for det.Lægger et svar her du kan lukke med