Avatar billede mars55 Novice
27. september 2014 - 20:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WIN 7 vil ikke starte!

Min pc vil pludselig ikke starte op!
der kommer en sort skærm med en hvid bjælke overst med teksten: WINDOWS RESUME LOADER:

Det seneste forsøg på at fortsætte systemet fra den tidligere placering mislykkedes. Vil du forsøge at fortsætte?
Brug piletasterne til at fremhæve dit valg.

derefter er der 2 bjælker,

systemet fortsættes
slat gendannelsesdata, fortsæt til systemstartmenuen,

men jeg kan hverken kære med piletaster eller mus og enter virker heller ikke !

Jge mangler en livline her??

Hilsen
Mars
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2014 - 07:04 #1
Har du en win7 cd? Så start på den, og vælg reparer. Kommandopromt. Og her køre
Bootrec /fixboot
Bootrec /fixmbr
Genstart så og se, om den ikke vil starte normalt.
Avatar billede mars55 Novice
28. september 2014 - 10:47 #2
Har prøvet at starte op med WIN 7 cdrom, men den skriver boot from cd...
press any key, men tastaturet er dødt???

Så den vender tilbage med først beskrevne melding.....!

Hvad gør man så?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2014 - 11:02 #3
Prøv med andet tastatur. Hvis bærbar, så et alm usb-tastatur fra stationær.
Avatar billede mars55 Novice
28. september 2014 - 11:38 #4
Det var en succes!! Tak.Det var ellers et helt nyt tastatur,  men det gamle virkede!
Py ha, dagen er reddet!

Mange tak for hjælpen!

Mars