Avatar billede Plank Nybegynder
27. september 2014 - 21:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slet/Flyt navneserver hos Dk-Hostmaster (selve navneserveren)

Hej,

Jeg kom til at oprette min nye navneserver på et forkert bruger id hos DK-Hostmaster, og ville derefter slette den og oprette den på det rigtige bruger id.

Desværre er der ikke rigtig nogle funktioner til dette hos Dk-Hostmaster, eller er der? Er der nogen der kender proceduren for dette?

Det er en ekstra 'slave' dns jeg er ved at sætte op.

Pft.
Avatar billede Nereos Nybegynder
27. september 2014 - 22:36 #1
Hvis du mener domæne, går du ind på dette link og logger ind.
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=6&area=skift_rolle

I bunden er der en boks til at skifte id.
Avatar billede moddi100 Seniormester
27. september 2014 - 22:42 #2
du kan jo altid overdrage domænet, hvis det er det, der er galt. Dog ikke helt sikker på om det er det, du mener?

Ellers kan deres e-mail support varmt anbefales.
Avatar billede Plank Nybegynder
27. september 2014 - 23:46 #3
Hej Begge,

Det er ikke et domæne jeg har problemer med. Det er en ny DNS server (navneserver) jeg har registeret til forkert bruger id.

På selvbetjening kan man kun skifte IP på den, lader det til.

Jeg har skrevet til DK-hostmaster, men de er ikke videre hurtig, så jeg håbede der var nogle der kendte proceduren herinde :-).

Anyone?

/Christian
Avatar billede Plank Nybegynder
12. oktober 2014 - 10:34 #4
Man skal åbenbart skrive til sin "account manager" hos DK-Hostmaster, for at få den flyttet. Det blev gjort og vupti, så lå den rigtigt.

Mvh
Christian