Avatar billede trim Praktikant
28. september 2014 - 09:17 Der er 1 kommentar

Imesssage kun 1 modtager (flere enheder)

Kan man sikre sig at Imessage kun modtages på en enhed (tlf.) når alle enheder i huset har samme appleId? Eller vil alle der har tilgang til appleId koden kunne åbne op for det på den enhed de bruger? Jeg ønsker ikke at dele alt med resten af husstanden:-)
Avatar billede IT-Teknik Nybegynder
29. september 2014 - 08:42 #1
Hej Trim
Du slår imessage fra på de andre enheder.
Men så er det ikke låst, dvs. de kan ændre på det.
Så skal du gå ind i indstillinger> Generelt> Begrænsninger.
Du skal skrive en kode som du kun kender. derefter gå ind i konti> tillad ikke ændring.
Så har de ikke mulighed for at lave det om:D