Avatar billede JesperWR Nybegynder
28. september 2014 - 11:55 Der er 2 kommentarer

Tilkendegøre forbindelsen, men intet internet.

Hej Ekspertens brugere!

Jeg har et lille problem. Det er sådan, at min computer viser, at den kan se vores internetforbindelse i huset, men der er konstant en trekant over den, og der står, at der ikke er internet adgang.
Nogle gange, har jeg 10-20 sekunders internetadgang, hvor den så igen går til "trekant" mode igen, altså ingen internetforbindelse.

Der er ikke noget galt med routeren, da vi har iPads og andre enheder som kører strygende på dette netværk.

Mange tak på forhånd! :)

Mvh Jesper

Info:

Det er en trådløs forbindelse og det er en bærbar det drejer sig om

Har vedhæftet et billed af et problemet (ikke min pc på billedet, men samme problem)
http://winsupersite.com/site-files/winsupersite.com/files/archive/winsupersite.com/content/content/128549/win7/ff_van_04.jpg
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
30. september 2014 - 21:31 #1
Prøv at højreklikke på ikonet og vælg reparer forbindelsen
Vh
Anker
Avatar billede JesperWR Nybegynder
30. september 2014 - 22:22 #2
Hej Anker

Skal nok prøve så snart så muligt!