Avatar billede oconradsen Nybegynder
29. september 2014 - 11:39 Der er 3 kommentarer

Lexmark S515 printer Install CD - DVD - Printer_hjem mangler

Jeg har mistet min Installations CD til min LEXMARK printer S515.
Jeg kan downloade alle drivere  fra LEXMARK, men der mangler en utility som hedder printer_hjem eller Printer_home på min desktop.

"printer_hjem"  kan starte en scanning af dokumenter direkte til email eller til PDF fil, og det er en utility jeg benytter meget. derfor er det ærgeligt at den ikke er med på Lexmarks driver / Utility web page.  er der nogen der har en cd og kan sende et image, vil det være en stor hjælp.

:-)
ole@conradsen.com
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2014 - 12:32 #1
jeg har så en Dell hvis indmad er lånt fra Lexmark. Ud fra det, så se i mappen programmet\lexmark. Er der en mappe \Dashboard - så i den er der et program, der hedder noget med ???-Dashboard.exe
Højreklik på den, og lav en genvej til skrivebord.
Avatar billede oconradsen Nybegynder
29. september 2014 - 14:43 #2
Hej Claes

Tak for et godt svar,  desværre har jeg prøvet det,
i \programme\lexmark\Dashbard ligger programmet lx_Dashboard.exe

det kan køres, eller der kan laves et link på skrivebordet, Det kommer op med skærmbilledet, men det virker bare ikke :-(

der er en række konfigurations filer i XML format, ... de skal sikert tilpasses derfor ville det være meget nemmere med en installation der virker.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2014 - 15:06 #3
xml-filer indeholder bare lidt oversættelse til skærmbilleder og en config.xml har en liste med printere, som programmet er skrevet til (lexmark, dell, lg er åbenbart fælles her)
Min er på wifi - og der skulle man lige køre et setup igennem mens den var på usb, så printeren kunne få data fra router/wifi overført. (ligger under indstillinger i dashbord)