Avatar billede dodjuh Nybegynder
29. september 2014 - 13:49 Der er 3 kommentarer

Hjemmeside

Hej alle sammen
Jeg skal til at starte et event firma, jeg skal derfor bruge nogle gode html responsive /css templates. de skal være nemme at redigere i og have et flot design, er der en som har nogle gode forslag til hvad jeg skal gøre.

Tak for nu....
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2014 - 14:01 #1
Nu er det svært at vide hvad du helt præcis vil have ud fra din beskrivelse, men jeg ville tage og kører det hele på wordpress det er nemt at styre og der er mange gratis templates.

Du kan også kaste dig ud i at modificere en template til at være noget du selv synes er lige som det skal være eller får nogen til det, det kan gøres til okay priser.
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. september 2014 - 21:09 #2
Jeg synes at Template Monster har nogle rigtig fine skabeloner. Designet er flot og de kommer med en masse muligheder.
Avatar billede atla Novice
01. oktober 2014 - 10:19 #3
Hej,

Jeg er enig med de andre. Brug wordpress. Det er nemt og gratis.

Der bliver hele tiden lavet nye themes, og du kan ligeså godt starte med dem, der er gratis. Tjek f.eks. https://wordpress.org/themes/arcade-basic. Det har jeg brugt til http://gipsskruemaskine.dk/, som jeg synes holder rent designmæssigt.

Håber det kan bruges.