Avatar billede casper0219 Nybegynder
29. september 2014 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Tvvalg.dk - Find TV Pakker til dig - FEEDBACK SØGES

Hej Eksperter.

jeg har lige sat siden http://TVvalg.dk live og søger en masse god feedback på siden.

Tanken er at folk let og simpelt skal kunne finde en TV Pakke der passer til deres behov.

Det jeg har forsøgt at ligge vægt på er helt klart brugervenlighed og overskuelighed.

Jeg vil rigtigt gerne have feedback, både ris og ros.

Tak.

Mvh. Casper
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2014 - 20:15 #1
der mangler kanaler (fx eurosport). Jeg ser så F1-løb - det er bla på RTL og tv3 sport1, tv3+. Men jeg er via boligen låst til yousee grundpakke. Når jeg alligevel betaler for den, hvad er så billigst for at se hele F1-sæson direkte? Den kombination kan jeg ikke finde en løsning på her.
Jeg er så på yousee mellem med 10 valgfrie programmer, så der er skåret på børnetv, og lagt mere sport ind. Den løsning har du slet ikke.

Og - du ligger ikke vægt på - men lægger...
Avatar billede casper0219 Nybegynder
29. september 2014 - 20:57 #2
Hej Claes.

Du har helt ret, den løsning kan ikke findes endnu, det er noget jeg arbejder på. blandt andet med at tilføje flere kanaler og flere muligheder med stadig bibeholde overskueligheden.

Tak for din tid ved at kigge på min side
Avatar billede kurtba Ekspert
30. september 2014 - 00:45 #3
Der mangler jo virkelig mange programmer at vælge i mellem, så det er svært at se, hvad det overhovedet kan bruges til.
Dernæst bør du få en til at hjælpe dig med det grammatiske.
Der er mange stavefejl, kommaer og punktummer er spredt med løs hånd, så læsevenligheden går helt fløjten.
Ikke alle staver lige godt, men hvis man vil publicere noget og få det til at virke nogenlunde professionelt, så må man få nogen til at hjælpe sig med, at det grammatiske som udgangspunkt er i orden.
Avatar billede atla Novice
01. oktober 2014 - 10:11 #4
Hej Casper,

Jeg er enig med resten af flokken. Der mangler nogen andre måder at tilgå pakkerne på - via programvalg for eksempel. Og så er siden også meget stilren - måske lidt for meget. Du kunne overveje nogen grafik som f.eks. her http://www.bogkasser.com/. Der giver lidt liv til siden.