Avatar billede qwerty1337 Nybegynder
29. september 2014 - 18:22 Der er 4 kommentarer

Alienware! Sort skærm efter "Starting Windows"

Hej,

Jeg har problemer med at boot min Alienware normalt.
Jeg har en Alienware 17x, og det skete for 5 timer siden.
Jeg har simpelthen prøvet alt, jeg har reinstalleret mine drivere, jeg har været inde i bios og min HDD virker fint.
Jeg kan starte min computer i "Safe Mode" Og der virker den, men ligeså snart jeg prøver at starte den normalt, er der bare sort skærm.

Jeg har prøvet at læse mig frem til det, og har prøvet over 15 løsninger men uden held.

Mine knapper som Caps Lock og Ins bliver modtaget fint på den sorte skærm, jeg har prøvet at slå min anden monitor til og den virker heller ikke, den er også bare sort.

Min GPU virker fint, det skete ved at jeg skulle genstarte den efter at jeg havde programmeret lidt med Arduino og bum sort skærm.

Nogen forslag til hvad problemet kan være?
Avatar billede jensenjs Juniormester
29. september 2014 - 23:25 #1
Start op i safemode igen og prøv dette link fra MS

http://support2.microsoft.com/fixit/

Du kan eventuelt fra den sorte skærm forsøge at trykke på
[Ctrl]+[Shift]+[esc] det bringer joblisten op, hvis den kommer på den ellers sorte skærm, så vælg:
Er det Windows 8 skal du trykke nederst på "Flere oplysninger"
Filer -
Kør ny opgave -
Skriv explorer og tryk enter.
30. september 2014 - 05:59 #2
... Nemlig ... Hvilket Styresystem ?
Avatar billede qwerty1337 Nybegynder
30. september 2014 - 08:33 #3
Jeg har Windows 7, og jeg kan ikke ctrl alt + del, eller ctrl shift + esc, der kommer ingen jobsliste op. Jeg kan kun starte den i safe mode. Jeg har prøvet at system recover, men stadig sort skærm...
Avatar billede DellLytter Nybegynder
01. oktober 2014 - 11:25 #4
Hej qwerty1337

Har du testet forslaget i #1?

Hvis det ikke hjælper, så prøv at kør en ePSA, for at teste maskinen for alle eventuelle hardware-fejl. Dette gøres ved at trykke F12 ved opstart (når du ser Dell logo) eller ved at starte maskinen via fn+Power. Vælg herefter "Diagnostics".

Når du har kørt testen, må du meget gerne sende mig resultatet i en privat besked, samt dit servicetag, så ser jeg om vi kan finde en løsning.

//Karina
#IWork4Dell