Avatar billede jjrask Nybegynder
29. september 2014 - 23:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook: Advarsel om betalingsnetværk

Jeg forsøger at hjælpe en senior-bruger:
Han kører Windows 8.1 Office 2013 small Business. Der kommer pludselig en gul bjælke med følgende oplysning: Advarsel om betalingsnetværk. Vi har bemærket, at der muligvis påløber ekstra omkostninger på den betalingsforbindelse, du bruger. Outlook arbejder offline for at forhindre ekstra datagebyr.
Internetopkoblingen er en ADSL til DLG-server.
Jeg kan ikke finde noget om emnet i Outlooks Hjælp, hvorfor jeg kan tvivle på, at det er en Outlook meddelelse?
Kan nogen evt. give et tip om, hvad grunden er?
Avatar billede poko1 Ekspert
30. september 2014 - 07:41 #1
Brug ADWCcleaner dette er en vejledning medet et link
http://gratisupload.dk/vis/712017
Avatar billede jjrask Nybegynder
30. september 2014 - 09:52 #2
Hej poko1. Tak for tippet. Jeg fik løst problemet hos brugeren med din anvisning. Godt gået!
Avatar billede poko1 Ekspert
30. september 2014 - 16:35 #3
Jeg samler ikke point men du har jo også selv lagt et  svar
Avatar billede Talder Nybegynder
16. oktober 2014 - 18:08 #4
Hvorfor ADWCcleaner??

Kan du fortælle hvorfor man skal bruge dette, er det da en scam besked eller hvorledes??

PS. har kørt programmet uden effekt.