Avatar billede rix Praktikant
30. september 2014 - 10:21 Der er 4 kommentarer

Besked lyd

har en chat lavet i js nu leder jeg efter lyde som skal fortælle brugeren at der er kommet en ny besked findes der en hjemme side som man kan hente nogle gratis?
Avatar billede MADOlsen Forsker
30. september 2014 - 11:22 #1
Hvis du googler "free sound effects" eller lignende, så dukker der en masse sider op... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2014 - 12:10 #2
#1 Jo men man får jo så nemt noget "snavs" med.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. september 2014 - 12:48 #3
hvad med at lave det selv? indtal fx 'I have a message for you' og leg med forvrængning osv i et lydprogram (fx audacity).
De fleste gratis er til 'ikke kommercielt brug' så de kan bruges på pc/ipad osv, men ikke til en chat hvor flere er på.
Avatar billede MADOlsen Forsker
30. september 2014 - 14:34 #4
#2 Chancen for at hive noget snavs med ned, når du downloader en mp3-file, er så vidt jeg ved, ikke ligefrem voldsomt stor.