Avatar billede hist Praktikant
30. september 2014 - 19:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sætte ind i dben med lazarus ?

Hej.
Jeg er helt ny i det her programmering med lazarus så skal have forklaret lidt
Jeg har lavet et lille test program til at lære at hive ud og sætte i dben men men men det der med at sætte i dben kan jeg sku ikke lige se hvordan det skal gøres?
hvis i vil se det så kan i hente filerne her http://www.321spil.dk/Test_til_glenn.rar

Jeg bruger firebird embed til dben.
det jeg havde i mine tanker var at man kunne tilføje navne ved hjælp at det standart panel jeg har sat ind.
Nogen der kan forstå mit spørgsmål eller :D
Avatar billede arne_v Ekspert
01. oktober 2014 - 05:29 #1
Avatar billede hist Praktikant
18. juli 2015 - 11:48 #2
arne kom med svar så vi kan lukke
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juli 2015 - 15:13 #3
ok
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juli 2015 - 15:14 #4
Du fik det til at virke?
Avatar billede hist Praktikant
19. juli 2015 - 07:17 #5
Ja har fået læst en del så er blevet lidt klogere men fik ikke det pogram til at virke helt som jeg ville men det er brugbart ;D