Avatar billede Mads15 Nybegynder
01. oktober 2014 - 00:17 Der er 1 kommentar

Søger hjælp til at starte et mincecraft hosting firma

Hej jeg vil gerne starte et mincraft sever hosting firma. Men problemet er at jeg ikke er så super god til sætte server programmer op. Fordi kan se at man kan få et program til at selv at sætte minecraft servern op når man har køb en server til et antal penge. Jeg vil med glæde betale for teknisk hjælp, så hvis du kan og gider at hjælpe kan vi måske lave en fin aftale

MVH Mads
Avatar billede Gabi_Gamer Nybegynder
01. oktober 2014 - 19:13 #1
En ting... At starte et minecraft hosting firma kan koste op til 1000 dollars!!! Men her er et webside hvor der står de vigtigste tin http://www.minecraftforum.net/forums/support/server-support/server-administration/1937535-how-to-set-up-a-minecraft-hosting-company