Avatar billede Sissela Nybegynder
01. oktober 2014 - 08:28 Der er 3 kommentarer

Finde et dokument via frontend

Hej eksperter

Jeg har fået lavet et større site hos en leverandør og fået uploadet hele sitet. Nu er der nogle enkelte ord jeg gerne vil have rettet (i dreamweaver) - uden at skulle betale leverandør igen, igen, igen, men hvordan finder jeg hurtigst frem til de sider der indeholder de ord - uden at skulle åbne flere hundrede dokumenter?
Jeg har prøvet "vis kilde" m.m. men synes ikke jeg kan finde det alligevel.

Findes der en nemmere måde at søge på?

På forhånd tak
Berit
Avatar billede sonalias Seniormester
01. oktober 2014 - 08:45 #1
http://astrogrep.sourceforge.net/ kan gøre det, den er Windows alternativet (En af dem) af Linux kommandoen GREP :)
Avatar billede Sissela Nybegynder
01. oktober 2014 - 09:10 #2
Tusind millioner tak for hjælpen sonalias. Det var PRÆCIS det jeg søgte, du har sparet mig for mange timers søgen :)
Avatar billede sonalias Seniormester
01. oktober 2014 - 12:15 #3
Så tillader jeg mig at smide et svar så vi kan få lukket pænt efter os ! :)