Avatar billede gummimand Nybegynder
01. oktober 2014 - 12:00 Der er 1 løsning

Nokia N8 opgradering til Belle

Jeg har fundet en gammel Nokia N8 telefon frem fra gemmerne, og vil give den lidt nyt liv ved at opgradere den fra Symbian Anna til Belle.

Men uanset hvordan jeg forsøger, via Nokia Suite eller OTA, kan jeg ikke finde opdateringen. Opdateringen til Belle findes ganske enkelt ikke som en valgmulighed nogen steder.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede gummimand Nybegynder
08. november 2014 - 11:56 #1
Nå, det var der ikke.

Jeg lukker og slukker!