Avatar billede FTFT Nybegynder
01. oktober 2014 - 15:07 Der er 3 kommentarer

Server 2012 64bit

Jeg har en Brother print/scanner og til den maskine er der kun fremstillet en printer driver til når den skal installeres på serveren.

Nogen der kenskab til en server UNIVERSAL driver, så mit pdf program på serveren kan se scanneren ?

Takker
Avatar billede FTFT Nybegynder
02. oktober 2014 - 13:28 #1
er der ingen tilbage i dette forum, ingen reaktioner ??
Avatar billede leif Seniormester
02. oktober 2014 - 16:38 #2
Damn, under 24 timer og du brokker dig over at ingen svarer frivilligt :-), sindsyg god karma der får en lyst til at hjælpe.

Det er jo anpå hvilken type "Scanner" metode den bruger. Hvis den er afhængig af fx. at USB kablet bruges og ikke fx. netværk så kan du ikke.

Min erfaring med Brother at vi har skiftet dem ud til enten HP eller KonicaMinolta som har funktionen Scan2Mail som PDF direkte via SMTP og er derfor ikke afhængig af den er installeret som printer på en bestemt maskine eller server.
Avatar billede FTFT Nybegynder
06. oktober 2014 - 13:27 #3
Hej

Det var ikke for at lyde utaknemlig, men jeg har haft et par andre spørgsmål herinde der ikke blev reageret på.

Scanneren er via wifi. Den er koblet på routeren med en fast ip og fanget den vej. Mener jeg har hørt om der findes universale drivere ??