01. oktober 2014 - 18:21 Der er 2 kommentarer

Tv Reklame

Hej tænkte på om der var nogle kloge hoveder derude, der ved om det er et specielt signal eller sådan noget der bliver sendt når der kommer en tv reklame på dit fjernsyn. Eller om man på nogen anden måde kan måle eller vide hvornår en tv reklame kommer på dit tv på den valgte kanal?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. oktober 2014 - 19:59 #1
tidligere (og sikkert endnu) blev der sendt signal ud ved programstart, så jvc-video kunne starte/slutte optagelse korrekt. Det kørte via koder, som bla stod i billedbladets tv-oversigt. Indtastede man en kode til en udsendelse, så startede og stoppede optager automatisk - også selvom udsendelse blev forsinket.
Når der ikke er udsendelse, så er der reklamer.
02. oktober 2014 - 09:03 #2
Super mange tak for hjælpen ;)