Avatar billede jesperdjensen Nybegynder
02. oktober 2014 - 11:42 Der er 1 løsning

Automatisk kørsel af sub når man ændrer på slicer på PowerPivot chart

Hej

Jeg har tidligere fået hjælp til at lave noget conditional formatting på en pivotchart i excel

Koden som Kim Fe har lavet fungerer også når man opdatere via F5 i Visual Basic Developer'en.
Men går man tilbage i Excel arket og vælger en anden indstilling på sliceren, så opdateres sub'en ikke, men forbliver på den forrige farveopsætning.

Er der nogle der kan gennemskue om man kan lave noget der opdaterer sub'en når man ændrer på en indstilling i Excel-arket?

Jeg har vedhæftet filen!

PFT

Jesper

http://gupl.dk/714778/
Avatar billede jesperdjensen Nybegynder
03. november 2014 - 08:18 #1
Ikke løst :(