Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
02. oktober 2014 - 22:24 Der er 7 kommentarer

Tage mod Paypal fra kunder uden Paypal konto, hvorfor virker det ikke?

Hej Eksperter!

Jeg kan godt se der er et andet spørgsmål der ligner det her temmeligt meget, men jeg kan ikke bruge løsningen fra det. Jeg har Paypal business acount og skal bruge en løsning til en messe i Weekenden, hvor folk skal kunne betale med kort og Paypal. Jeg har fulgt 117 tråde og video tutorials (bl.a. den her: https://www.youtube.com/watch?v=_hgkIFUPt2w), men stadigvæk, kan folk kun få lov at logge ind med Paypal eller oprette en Paypal konto.

Er der nogen der ved noget??
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2014 - 09:36 #1
jeg har en 'doner til mig' side, og der er også en login-felt MEN, der er også tekst "Har du ikke en PayPal-konto?
Brug dit betalingskort eller din bankkonto (hvor det er muligt). Fortsæt"
Man skal klikke Fortsæt for at betale uden login.
Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
03. oktober 2014 - 11:20 #2
Præcis, men det virker ikke på min side og jeg ved ikke hvorfor: (http://lunastone.dk/?page=CphGuitarShow). Jeg skal som sagt bruge det som betaling på en messe, så det er derfor er buy now knappen bare et linke til Paypal hvor man kan indtaste beløbet.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2014 - 11:37 #3
den virker hos min i IE, som ikke kender min paypal-konto. I chrome, som kender min konto går den til alm paypal-betaling.
Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
03. oktober 2014 - 11:49 #4
Hvis du går ind via mit link og trykker på 'Buy Now'? Har du så mulighed for at betale uden Paypal konto?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2014 - 11:55 #5
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2014 - 11:59 #6
hov - der er paypal-oprettelse, den går i gang med. Mystisk.
Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
03. oktober 2014 - 12:04 #7
Præcis! Den siger opret en konto og betal med betalingskort, det er det der er problemet. Har lige ringet til Paypal, men fik fat i en supporter som ikke vidste noget som helst..