Avatar billede EXstorm Praktikant
03. oktober 2014 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skjule domænenavn som firma

Hej

Jeg har registreret nogen domænenavne gennem et firma. De er nu alle dukket op på http://www.crawlr.dk under det samme Bruger-id:. Hvad skal jeg gøre for at skjule dem ?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2014 - 16:59 #1
du kan ikke skjule id hos dk-hostmaster.dk
Avatar billede EXstorm Praktikant
04. oktober 2014 - 14:32 #2
Tak for det. Smid et endelig et svar : )
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2014 - 14:49 #3
Bare luk selv, men tak for budet.
Avatar billede EXstorm Praktikant
04. oktober 2014 - 18:51 #4
Svar
Avatar billede leif Seniormester
11. oktober 2014 - 18:14 #5
Hvis de er registreret som privat person dvs. du personligt er registrant uanset som de er registreret igennem er firma (alle er registreret igennem et firma da det kun er firmaer som kan sælge domæner) kan du få skjult oplysningerne, men kræver at du har Adressebeskyttelse hos Folkeregisteret.
Avatar billede leif Seniormester
11. oktober 2014 - 18:14 #6
Men hvorfor skjule sig med mindre man er ude i ulovligheder eller skal til at svine andre til.