Avatar billede Rune Sommer Mester
04. oktober 2014 - 22:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sync med Chrome-lignende browser mislykkes

Jeg har Chrome som primær-browser, men jeg har også srWare Iron som er en Chrome-ripoff browser. Jeg har altid synkroniseret mine apps, bogmærker mv. med min google-konto, og det har tidligere også virket på begge browsere. Nu virker det kun på Chrome - og ikke længere på Srware Iron-browseren.
Når jeg logger ind med mit login, opdateres siden blot, og jeg havner med denne side:
http://gupl.dk/714844/
Og så prøver jeg at logge ind igen - og kommer tilbage til "login-siden". Jeg har tømt alle browserdata (også cache, coockies osv.) men jeg kan ik' få det til at virke.
Jeg har også googlet problemet, men har ikke kunne finde andre forslag end at slette browserdata...

Er der nogen der har nogle guldkorn?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2014 - 09:07 #1
afinstaller srWare helt - tjek i den skulte mappe C:\Users\[dit brugernavn]\AppData og undermapper, og der er noget srWare - i så fald slet alle data i srWare mappe.
Genstart, installer srWare og log ind igen.
Avatar billede Rune Sommer Mester
05. oktober 2014 - 22:02 #2
claes57 - samme udfald som alle de andre gange. Jeg har fjernet ethvert spor af Iron-browseren, geninstalleret programmet og vil logge på. Men jeg havner igen blot ved samme billede som linket til ovenfor.

/Rune
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2014 - 06:52 #3
Så skriv til srware support og gør dem opmærksom på fejlen.
Avatar billede Rune Sommer Mester
13. februar 2015 - 00:38 #4
Problemet er vist noget med, at SRWare iron ikke automatisk vil lade brugere synkronisere længere. Man kan dog stadig synkronisere ved at klikke på en lille exe-fil som lægges i installationsmappen. Klik filen - genstart browseren - og synkroniseringen virker igen.