Avatar billede lassegrubbe Nybegynder
05. oktober 2014 - 09:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Partner: Programmør til øvelsesprogram i musik. 250.000 investeret

Hej Eksperter

Jeg leder efter en samarbejdspartner til videreudvikling og internationalisering af et browserbaseret øvelsesprogram i musikteori. Programmet er opbygget i HTML5, det har på nuværende tidspunkt 1.500 løste opgaver dagligt, og det er tilgængeligt på: www.musikipedia.dk/ovelser.

Eksperten tillader ikke så lange beskeder, så jeg har beskrevet mine tanker om partnerskabet her:
www.grubbe.nu/partner.pdf

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Mange hilsner
Lasse Grubbe
Avatar billede mulgurul Nybegynder
06. oktober 2014 - 19:53 #1
Hej Lasse

Jeg vil meget gerne sludre lidt med dig om dit fine projekt. Jeg har selv haft gang i noget lidt ala det samme, blot dedikeret til smartphones. Jeg har rigtigt meget udvikler erfaring, erfaring som selvstændig iværksætter mm. Og så mange år som musiker, producer og lydtekniker bag mig. Så det matcher jo meget godt.

Hvis du vil kan vi aftale et tidspunkt vi kunne ringes sammen og vende et potentielt samarbejde.

De bedste hilsener Peter Meldgaard
Avatar billede lassegrubbe Nybegynder
06. oktober 2014 - 20:47 #2
Hej Peter

Mange tak for responsen, og tak fordi du viser interesse i mit projekt. Jeg har fået flere henvendelser, så inden vi aftaler et eventuelt møde, kan jeg da få dig til at:
1) skrive kort om dig selv (alder, uddannelse, erhvervserfaring)
2) uddybe din udviklererfaring i forhold til den kompetence, jeg pimært efterspørger: HTML5
3) give eksempler på dit arbejde eller dine selvstændige projekter

Du må meget gerne sende svaret per mail, hvis du ikke ønsker, at det er offentligt her.

Mange hilsner
Lasse