Avatar billede Guldsmeden Juniormester
05. oktober 2014 - 17:41 Der er 3 kommentarer

PC Utilities - duer det?

Jeg har netop geninstalleret Google Chrome - på opfordring fra virksomheden selv, da der åbenbart ver kommet en ny, opdateret version. Med i købet - og uden at have bestilt det - har jeg så tilsyneladende fået noget, der hedder PC Utilities Driver Pro. Programmet foreslår jo, at der "skal ryddes op" på min HD og angiver at der er så og så mange filer, der skal fjernes/repareres - MOD BETALING, forstås. Man skal så signe op, og i princippet har jeg ikke noget imod at betale for at få en velkørende PC, men så vil jeg i givet fald gerne være nogenlunde sikker på, at det duer til noget / er nødvendigt.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2014 - 18:15 #1
det dur ikke. Glem alt om den type programmer. Du har noget slam på din pc, som skal fjernes. Google Chrome vil aldrig bede dig om at geninstallere - de opdaterer chrome automatisk.
Kontakt http://www.spywarefri.dk/ og få hjælp til at fjerne de udyr, der ligger på din pc nu.
Avatar billede PrOz Nybegynder
06. oktober 2014 - 02:28 #2
Enig med Claes57 :)
06. oktober 2014 - 06:05 #3
Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Husk dine tidl. spørgsmål ->

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Guldsmeden ?

---