Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2014 - 13:53 Der er 1 løsning

Program til oprettelse og import af font

Et "gratis" program der kan bruges til at importer fra andre fonts, således at jeg kan lave min egen font, ved at importer fra andre fonts. Programmet må også gerne kunne bruges til at tilføje nye symboler, til font der er fremkommet via importen.

Jeg har de fonts som jeg vil importer fra og de symboler jeg gerne vil have med i den nye font. Vil det være muligt at sælge sådan en opgave for point?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2014 - 09:49 #1
Der er vist ikke nogen som kan hjælpe mig her.