Avatar billede Simonjulandreasen Nybegynder
07. oktober 2014 - 14:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kopering af grafens hældning(værdi) og grafens skæring med y aksen(værdi)

Hej alle

Jeg er ved at lave en template til et test setup, derfor vil jeg gerne vide om følgende kan lade sig gøre

Er det muligt at kopier grafens hældnings koficient direkte ned i en celle (såldes når grafen dannes bliver genereres vædien automatisk).

og er det muligt at gøre det samme med grafens skæring med y aksen.
Avatar billede finb Ekspert
07. oktober 2014 - 14:37 #1
Er grafen lavet i Excel ?
Avatar billede Simonjulandreasen Nybegynder
23. oktober 2014 - 07:57 #2
lukket da jeg selv fandet ud af det