Avatar billede karstenjunior Nybegynder
07. oktober 2014 - 18:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

explorer lukker ned

Når jeg går på nettet, er min Explorer begyndt at lukke ned med besked om a der er opstået et problem.
Når jeg trykker ok på beskeden åbner Explorer  igen.
Hvad kan der være sket? og hvordan kan jeg reparere Explorer?
Karsten
08. oktober 2014 - 07:25 #1
Hvilket Styresystem ?
Hvilken (version) af BROWSER / INTERNET EXPLORER (forventer at det er det der er tale om ???)
Avatar billede karstenjunior Nybegynder
08. oktober 2014 - 07:47 #2
Jeg fik løst problemet her til morgen. Der var blot tale om at jeg skulle nulstille browseren. Ellers tak for hjælpen