Avatar billede grafik-anders Mester
07. oktober 2014 - 19:18 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at installere en update til grafikenheden på win 7 (64 bit)?

Hej

Jeg kan ikke installere den update til grafikenheden på min Lenovo U330p, som Microsoft tilbyder til win 7 (64) bit. Indstallationen mislykkes og der kommer en fejlmeddelse omkring en 'ukendt fejl'.
Hjælpen siger: "0 resultater for "WindowsUpdate_80070103" "WindowsUpdate_dt000"

Når jeg spiller gamle spil, så ser grafikken ikke ud til at fungere (ikke rigtige farver), så det kunne godt tænkes, at updaten vil gavne min computer.

Er der en, som kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Anders
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2014 - 10:22 #1
MIcrosoft.com: Hvis du får vist Windows Update-fejl 80070103, når du installerer opdateringer, kan det skyldes, at du forsøger at installere en driver, der allerede er installeret på din computer, eller en driver, der er mindre kompatibel end den, du allerede har installeret.

Så bare drop den opdatering. Nyeste driver, du skal bruge er 9.18.10.3220 7/23/2013 og den finder du på http://support.lenovo.com/dk/da/products/laptops-and-netbooks/ideapad-u-series-laptops/ideapad-u330p-notebook
Avatar billede grafik-anders Mester
08. oktober 2014 - 15:36 #2
Ok, - den har jeg installeret, men grafikken ser ikke helt god ud i visse programmer. Kan det have noget med 32 bit Vs. 64 bit at gøre eller hvad kan det skyldes?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2014 - 15:51 #3
Se på den opløsning, som skærmen er bygget i. Fx 1366x768. Og så skal du altid køre med den opløsning i spil. Alle andre opløsninger vil gå skævt i forhold til din skærm og lave dårlige linjer.