Avatar billede concepo Nybegynder
08. oktober 2014 - 06:01 Der er 1 kommentar

MacBook Pro ? Router ? AirPort Express

Hej !

Vi har Stofanet her på adressen, og benytter sig at deres Thomson trådløse kabelmodem.

Problemer at dog at efter jeg har købt en Macbook Pro er signalet på den ekstremt dårligt... Jeg skal næsten være inden for 5 meter for en acceptabel hastighed. (De gælder kun MacBook'en og ikke de andre computere / tablets i husstanden.

Jeg har forsøgt med at koble Wi-Fi exteneder der på, skiftet kanaler et hav af gange, samt tilkoblet en af DLinks større routere.... Men er stadig langt fra tilfreds med hastigheden.

Læste et sted, at løsningen ville være en AirPort Express.

Nogle som syntes det lyder som en skør ide, eller andre gode forslag ?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. oktober 2014 - 16:23 #1
Hvis du ikke får en løsning her, syntes jeg du måske skulle prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået meget hjælp til min iMac der