Avatar billede bufli Mester
08. oktober 2014 - 10:38 Der er 1 løsning

Kan onedrive tage backup af data på et netværksdrev

Hej

Kan onedrive tage backup af data på et netværksdrev?

Normalt skal jeg jo - efter installation af OneDrive programmet - gemme mine data på C-drevet i OneDrive folderen for at data synkroniseres til OneDrive, men jeg er ikke interesseret i at have 8-10 GB digitalfotos liggende på min SSD harddisk. Så meget plads er der trods alt ikke på sådan en harddisk. Endvidere ligger mine digitalfotos på et NAS drev, og så giver det jo ikke meget mening at skulle kopiere dem til C-drevet for at de synkroniseres til OneDrive - så har jeg dem jo 2 steder lokalt og et sted i skyen - det er lige i overkanten.

Håber nogen kan klare dette spørgsmål.
Avatar billede bufli Mester
07. november 2014 - 08:02 #1
Nå - jeg lukker. Opgaven er ikke løst. Ingen har henvendt sig herfra, så der er nok en grund til at jeg ikke kan løse det selv: Funktionen findes ikke i OneDrive