Avatar billede tosa Nybegynder
08. oktober 2014 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows thumbnails vises kun i meget kort tid ved samlede vinduer

Hej Eksperter,

Jeg ved godt overskrifter lyder lidt kryptisk, men det er svært at forklare mit problem med en sætning, og derfor også problematisk at søge på problemet både herinde og på google.

Men jeg har det problem, at hvis jeg har et åbent program, som har flere vinduer (enten browser, word,  outlook, windows explorer eller lignende), og jeg klikker på programmet fra processlinjen i bunden af skærmen.

Så kommer der en masse små vinduer op for det program, hvor jeg normalt kan vælge hvilket dokument/hjemmeside ect. jeg vil have frem på skærmen, og jeg kan klikke på det, hvor der ormalt er preview i baggrunden af skærmen, indtil jeg klikker.

Mit problem er bare, at når jeg klikker på programmet fra processlinjen, dukker disse thumbnails/mini vinduer/previews kun op i meget kort tid, for derefter at forsvinde ned igen. Det er faktisk så slemt, at selv ved alt+tab skifter den ikke engang altid, fordi mit preview allerede er gået ned, når jeg slipper 'alt' (man får også de previews der, så længe man holder 'alt' nede).

Er der nogen der ved hvordan man løser dette problem?
Avatar billede tosa Nybegynder
08. oktober 2014 - 13:20 #1
Hmmm,

Jeg har lige opdaget, at hvis låget er åbent, sker det ikke - jeg har normalt computeren i docking station, når jeg arbejder.

Jeg fandt et lignende problem på nettet, hvor deres løsning var at tage batteriet ud, og holde power knappen inde i nogle sekunder, for derefter at sætte batteriet i igen. Det kan jeg bare ikke, da jeg både har internt og eksternt batteri.
Avatar billede tosa Nybegynder
08. oktober 2014 - 13:23 #2
Crap - det holdt ikke lang tid med åbent låg. Nu gør den det igen.
Avatar billede tosa Nybegynder
08. oktober 2014 - 13:50 #3
Og nu er problemet væk igen, efter jeg ændrede batteriindstillingerne
Avatar billede tosa Nybegynder
08. oktober 2014 - 14:21 #4
Nogen der har et mere præcist svar, så giver jeg gerne points?
Avatar billede tosa Nybegynder
23. oktober 2014 - 00:21 #5
Jeg tror det med batteriet gjorde udslaget. Jeg har i hvert fald ikke oplevet problemet siden.
Da der ikke er nogen svar, lukker jeg selv