Avatar billede bing89 Nybegynder
09. oktober 2014 - 09:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Browsertest program

Hej

Jeg søger et program/hjemmesie, til at teste hjemmesider i - altså om hjemmesiden fungere i forskellige browsere. Jeg er ikke interesseret i at betale flere 100kr for at få mulighed (hvis andet ikke er muligt, så må jeg acceptere det). Programmet/hjemmesiden skal som minimum kunne teste i: chrome, mozilla, IE, Opera, Safari og netscape.

Hvis I har en fiks idé til hvordan man kan gøre, uden et program - så skriv den gerne.

Hvilket program / hvilken hjemmeside benytter I, når i tester i browsere ?

På forhånd tak :)
Avatar billede chalde Seniormester
09. oktober 2014 - 09:49 #1
Avatar billede bing89 Nybegynder
09. oktober 2014 - 10:10 #2
Det eneste ærgeligt ved den, er at den udelukker localhost :)
Avatar billede repox Seniormester
09. oktober 2014 - 10:12 #3
Hvis du bruger Vagrant kan du share din localhost med
vagrant share
Avatar billede bing89 Nybegynder
09. oktober 2014 - 11:56 #4
Jeg bruger xampp :) Jeg har lige forsøgt at rode med Vagrant - men jeg kan godt nok ikke få det til at virke :)
Avatar billede repox Seniormester
09. oktober 2014 - 12:25 #5
Hvad er det du ikke kan få til at virke med Vagrant?
Avatar billede bing89 Nybegynder
09. oktober 2014 - 19:41 #6
Jeg kan ikke åbne vagrant, når jeg forsøger at køre programmet, så lukker det af sig selv ( jeg ved ikke om det er med vilje ? ).

Når jeg forsøger at kører VirtualBox, så får jeg beskeden "FATAL: Could not read from the boot medium! System halted" - og kan herefter ikke gøre noget i programmet :)
Avatar billede bing89 Nybegynder
30. november 2014 - 09:57 #7
Jeg lukker