Avatar billede bdef Novice
10. oktober 2014 - 14:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl med session i Chrome

Jeg har lavet en Session klasse, som skal holde styr på mine få Session variable. Denne klasse kører med singleton mønsteret og dens konstruktør ser således ud:
private SessionData()
{
  System.Web.HttpContext.Current.Session["SessionStart"] = System.DateTime.Now.ToString();
}

Når jeg skal bruge Session starten senere, så gør jeg det gennem denne get'er:

public string SessionStart
{
  get
  {
      if (System.Web.HttpContext.Current.Session["SessionStart"] != null)
        return System.Web.HttpContext.Current.Session["SessionStart"].ToString();
      else
        return "";
  }

Det sjove er at det mens jeg får Session start dato'en i Internet Explorer'en, men ikke i Chrome, hvor jeg bare får den tomme streng?

Hvordan kan det være?
Jeg tager lystigt imod alle bud og ting jeg kan forsøge. Jeg kan slet ikke forstå det.
Avatar billede bdef Novice
10. oktober 2014 - 14:18 #1
Skal lige siges at jeg har en SessionID også og den fejler aldrig. Jeg er lidt bekymret for at bruge Session's hvis de ikke er stabile.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. oktober 2014 - 17:38 #2
Du har ikke aktiveret noget anonym browsing / disabled cookies i Chrome?
Avatar billede bdef Novice
26. oktober 2014 - 11:33 #3
Aner det ikke. Både Chrome og IE kører i default indstillinger. Bør serverside blive påvirket af browservalget?

Smid lige et svar for dit bud :-)
Avatar billede bdef Novice
09. april 2015 - 21:02 #4
m